Intenzívne pracujeme na vytvorení nového webu, ktorý ešte lepšie poslúži našim spoločným cieľom a potrebám.

Nová webová stránka bude absolútne transparentná a otvorená dialógu.  Budeme vás počúvať, zastupovať vaše názory, hodnoty, presvedčenia, postoje.

Nový web je náš spoločný projekt a chceme, aby ste boli jeho súčasťou.

A začíname už teraz!

Aj vy ste Fórum života.

Ako na Vás pôsobí dizajn novej stránky?

Chceme Vám aj naďalej prinášať dôležité informácie, priestor na rozjímanie a motiváciu k rozhovorom a rozhodnutiam. 

Nový web, na ktorom práve pracujeme, tu bude pre Vás s prehľadnejším dizajnom, s citom a informáciami nabitými článkami, aby ste sa necítili sami v ťažkých témach.

USA: Prorodinná reklama počas prestížneho finálového stretnutia ligy amerického futbalu, Super Bowl, priviedla mnohých ľudí k zmene názorov na počatý život

Pro-life spot odvysielaný v USA v prestávke prestížneho finálového zápasu najvyššej súťaže v americkom futbale, Super Bowl, priviedol niektorých ľudí ku prehodnoteniu názorov a vzťahu k životu nenarodených. Podľa posledných výskumov verejnej mienky v USA, 4% zástancov potratov sa priznali, že po zhliadnutí tejto krátkej reklamy s pro-life posolstvom sa zamysleli nad podstatou nenarodeného ľudského života zmeniac svoj pohľad naň.
Tridsaťsekundový spot, v ktorom matka známeho amerického útočníka Tima Tebowa hovorí o svojom tehotenstve a vážnom rozhodovaní, nakoľko lekári jej navrhovali potrat pre možné komplikácie. Pem Tebow však porodila zdravé dieťa – Tima. Hlavným posolstvom reklamy sa stáva slogan: „Váž si rodinu, váž si život“. Reklamu videlo 92,6 milióna divákov.1,7 milióna z nich potvrdilo zemnu svojho postoja k počatému životu po jej zhliadnutí. Väčšina divákov pozitívne hodnotila odvysielanie tejto reklamy počas spomínaného športového prenosu, 8% to označilo za zbytočné. Zadávateľom reklamy bola protestantská evanjelikálna organizácia “ Focus on the Family“, slovo potrat v nej nebolo explicitne spomenuté. Proti odvysielaniu spotu vystúpili rôzne propotratové a feministické organizácie, televíziu CBS žiadali o jej stiahnutie. Finále Super Bowlu je v USA jedným z najsledovanejších programov, reklamné spoločnosti sa preto snažia využiť možnosť prezentácie počas prestávok. 30-sekundová reklama stojí približne 2,8 milióna amerických dolárov.   

© 2021 Fórum života, občianske združenie, Všetky práva vyhradené.