Pro-life spot odvysielaný v USA v prestávke prestížneho finálového zápasu najvyššej súťaže v americkom futbale, Super Bowl, priviedol niektorých ľudí ku prehodnoteniu názorov a vzťahu k životu nenarodených. Podľa posledných výskumov verejnej mienky v USA, 4% zástancov potratov sa priznali, že po zhliadnutí tejto krátkej reklamy s pro-life posolstvom sa zamysleli nad podstatou nenarodeného ľudského života zmeniac svoj pohľad naň.
Tridsaťsekundový spot, v ktorom matka známeho amerického útočníka Tima Tebowa hovorí o svojom tehotenstve a vážnom rozhodovaní, nakoľko lekári jej navrhovali potrat pre možné komplikácie. Pem Tebow však porodila zdravé dieťa – Tima. Hlavným posolstvom reklamy sa stáva slogan: „Váž si rodinu, váž si život“. Reklamu videlo 92,6 milióna divákov.1,7 milióna z nich potvrdilo zemnu svojho postoja k počatému životu po jej zhliadnutí. Väčšina divákov pozitívne hodnotila odvysielanie tejto reklamy počas spomínaného športového prenosu, 8% to označilo za zbytočné. Zadávateľom reklamy bola protestantská evanjelikálna organizácia “ Focus on the Family“, slovo potrat v nej nebolo explicitne spomenuté. Proti odvysielaniu spotu vystúpili rôzne propotratové a feministické organizácie, televíziu CBS žiadali o jej stiahnutie. Finále Super Bowlu je v USA jedným z najsledovanejších programov, reklamné spoločnosti sa preto snažia využiť možnosť prezentácie počas prestávok. 30-sekundová reklama stojí približne 2,8 milióna amerických dolárov.